شیوه تسویه حساب و ارسال کالا در کالاساتان

هدف فروشگاه کالاساتان  همانطور که از شعارش نیز پیداست، اعتماد و اطمینان از خرید هدف ما است؛ بدین معنی که کار اصلی ما و هدف اصلی ما فروش کالایی است، که مشتری از سالم بودن و تحویل ایمن کالا  در سرتاسر کشور، اطمینان حاصل کند.

شیوه ارسال و توسیه حساب در کالاساتان

شیوه‌های ارسال کالا در کالاساتان

ارسال کالا توسط فروشگاه کالاساتان در قالب شیوه‌های مختلف امکان پذیر است.

1. ارسال از طریق پیک: برای مشتریان ساکن کرج و تهران پیک موتوری وجود دارد تا در سریع‌ترین زمان ممکن کالا را درب منزل،تقدیم مشتریان عزیز کنند.

ارسال از طریق پیک ویژه فروشگاه، در کدام مناطق ایران امکان پذیر است: شهر تهران

2. ارسال از طریق پست پیشتاز: شیوه دوم ارسال کالا در فروشگاه کالاساتان، ارسال از طریق پست پیشتاز است که تحت نظر اداره مرکزی پست جمهوری اسلامی ایران، سفارشات برای مشتریان در سرتاسر کشور ارسال شده و حدود 3 تا 5 روز کاری،پس از ارسال، درب منزل تقدیم مشتریان می‌گردد.

ارسال از طریق پست پیشتاز، در کدام مناطق ایران امکان پذیر است: سرتاسر کشور

3. ارسال از طریق تیپاکس: شیوه سوم ارسال کالا در فروشگاه کالاساتان، ارسال از طریق شرکت تیپاکس است که سال‌هاست به شرکتی نامدار و مطمئن در زمینه ارسال کالا تبدیل شده است. مزیت تیپاکس در ارسال بسیار سریع‌ کالا است، به طوری که پس از طی شدن فرآیند پردازش و تامین کالا و بسته بندی آن، مرسوله بدست مشتریان گرامی می‌رسد.

ارسال از طریق تیپاکس، در کدام مناطق ایران امکان پذیر است: تقریبا سرتاسر کشور

4.ارسال مرسوله‌های پستی همه روزه تا قبل از ساعت 12 امکان پذیر است
5.ارسال مرسوله‌های پس کرایه (تیپاکس، باربری، ترمینال…) همه روز تا قبل از ساعت 17 امکان پذیر است

شیوه‌های پرداخت و تسویه حساب در کالاساتان

فروشگاه کالاساتان نهایت تلاش خود را می‌کند تا مشتریان بتوانند براحتی سفارشات خود را براساس شیوه مدنظر خود پرداخت کنند. به طور کلی شیوه‌های ثبت سفارش در فروشگاه کالاساتان به شرح زیر می‌باشد:

1. پرداخت از طریق درگاه امن 
2. پرداخت به شکل حضوری با مراجعه به فروشگاه کالاساتان