درباره فروشگاه کالاساتان

درباره فروشگاه کالاساتان: فروشگاه کالاساتان کار خود را در شهریور ماه 1395 با شعار اطمینان در خرید آغاز کرده است. و همواره سعی کرده‌ایم با ارائه محصولات با کیفیت و مناسب رضایت شما مشتریان عزیز را کسب نمائیم. لازم بذکر است محصولات در این فروشگاه به صورت، فروش رایانه، تجهیزات دیجیتال و لوازم جانبی، فروش تجهیزات اداری و مخابراتی، فروش کالاهای استوک عرضه می‌گردد.

شما می‌توانید در این فروشگاه بهترین کالاها از برندهای معتبر را با بهترین کیفیت دریافت کنید و یا از طریق تماس با کارشناسان فروشگاه اینترنتی کالاساتان، سوالات و مشکلات خود در میان بگذارید.

در حال حاضر فروش محصولات در فروشگاه اینترنتی کالاساتان هم به شکل اینترنتی و هم به شکل حضوری ممکن است و نحوه‌ی پرداخت برای مشتریان بصورت آنلاین و هم بصورت حضوری در محل فروشگاه قابل انجام است. همچنین نحوه ارسال در تهران و کرج بصورت پیک موتوری است و ارسال برای سایر شهرها از طریق پست و تیپاکس می‌باشد. 

در فروشگاه کالاساتان، امکان پرداخت به روش، پس پرداخت می‌باشد. بدین ترتیب که در زمان تحویل خرید، شما می‌توانید اقدام به پرداخت نمایید.

در راستای  آسودگی خاطر مشتریان عزیز، شرایطی برای بازگردانی و تعویض کالاها بر اساس قوانین شرکت های گارانتی دهنده تعیین شده، که در صورت بروز مسئله پس از خرید بتوانید از این شرایط استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه قوانین گارانتی کالاساتان را بخوانید.
شما عزیزان می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی فروشگاه از قبیل کانال تلگرام٬ صفحه‌ی اینستاگرام و آپارات از آخرین محصولات ما آگاه شوید. همچنین می‌توانید از طریق چت آنلاین،شماره تلفن و ایمیل جهت مشاوره و یا طرح سوالات خود، با کارشناسان فروشگاه در ارتباط باشید.

درباره فروشگاه کالاساتان

تهران،پاکدشت ،خیابان شهید خانمحمدی،جنب خیابان سپاه ، پلاک 125
تلفن: 36355624(021)، 09216763875، 09191928185

ایمیل: info@kalasatan.com